Krepšelis
Susisiekite

Į klausimus atsakome telefonu:

+370 643 22220

arba el. paštu:

[email protected]

Garantijos ir grąžinimas

1. Diamante.lt suteikia išskirtinę 2 metų garantiją savo produkcijai. Diamante.lt pasilieka teisę atlikti dirbinio kokybės ekspertizę pasitelkiant nepriklausomus ekspertus ir įvertinti pažeidimo atsiradimo kilmę. Įmonė gali įkainoti remonto paslaugas, jei nustatoma, kad priežastis yra mechaninis pažeidimas arba natūralaus dėvėjimosi pasekmė.

2. Visi Diamante.lt parduotuvėse parduodami dirbiniai yra pažymėti Lietuvoje reikalaujamais kokybės ženklais: praba, brangakmenių sertifikatas, atsakomybės ženklas.

3. Diamante.lt suteikia galimybę įsigytus dirbinius ateityje suremontuoti ar atnaujinti mūsų dirbtuvėse greitai ir už palankią kainą.

4. Didelė dalis Diamante.lt juvelyrinių kūrinių internetinėje parduotuvėje yra užbaigiami (pvz. inkrustuojami pasirinkti akmenys, pritaikomi dydžiai) ar gaminami tik po užsakymo, todėl gamintojas pasilieka teisę pirmenybę taikyti tobulam dirbinio dizaino išpildymui, o ne nurodytam svoriui. Klasikiniams dirbiniams galutinis svoris nuo nurodyto gali kisti iki 10 proc. Pardavėjas to nelaiko prekės broku.

5. Diamante.lt yra įsipareigoję tiekti aukščiausios kokybės dirbinius, atitinkančius įmonės filosofiją ir tarptautinius bei Lietuvos prabavimo rūmų nustatytus kokybės standartus.

GRĄŽINIMAS

1. Jei įsigijote netinkamos kokybės prekę Diamante.lt galite pasikeisti arba grąžinti juvelyrinį kūrinį per 14 dienų.

2. Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas, juvelyrikos dirbinį įsigijęs Diamante.lt svetainėje, turi teisę per 14 d. d. grąžinti prekę dėl bet kokios priežasties ir jokio paaiškinimo. Grąžinimo išlaidas apmoka klientas.

3. Kokybiški juvelyriniai dirbiniai yra nekeičiami ir negrąžinami (Lietuvos Respublikos Ūkio ministerijos įsakymas, 2011 m. birželio 29 d. Nr. 217). Galimos išimtys iš anksto su mumis susitarus.

4. Diamante.lt pasilieka teisę vartotojų grąžintas prekes, kurios buvo įsigytos Diamante.lt, patikrinti Lietuvos Prabavimo rūmuose, kad būtų įsitikinta, ar prekė yra grąžinta tokia, kokia buvo išsiųsta. Tai ypač galioja perkant prekes su brangakmeniais. Tik gavus analizės rezultatus Diamante.lt grąžins pinigus. Tai gali užtrukti iki 14 d. d.

5. Diamante.lt pasilieka teisę prekės nepriimti atgal ir pinigų negrąžinti, jei kokybiškos prekės pakuotė ir / ar etiketės yra pažeistos arba yra matomos prekės devėjimo žymės. Tada vartotojui leidžiama prekę atsiimti atgal.

6. Nekokybiškos prekės, įsigytos Diamante.lt, siuntimo atgal išlaidas apmoka Diamante.lt

7. Remiantis ES internetinės prekybos taisyklėmis, vartotojas neturi teisės per 14 d. d. grąžinti prekės, kuri buvo užsakyta ar pagaminta specialiai klientui ir tai nurodoma prieš įsigijant.

8. Individualiai užsakant prekes iš Diamante.lt grąžinimas galimas tik tada, jei prekė yra nekokybiška. Siuntimo atgal išlaidas apmoka Diamante.lt.

9. Jeigu prekės klientas negauna ir siuntimo kompanija grąžina ją atgal dėl klaidingai nurodyto adreso, papildomas siuntimo išlaidas padengia pirkėjas. Prekės kaina perskaičiuojama iškart, kai ji grąžinama Diamante.lt. Su klientu nedelsiant susisiekiama ir apie tai informuojama.

Geriausią naršymo patirtį užtikrina tinklapyje naudojami slapukai.